loading...

فارس کانکس - مشاور و کارشناس فروش: 09120904060 -

سفارش کانکس ویلایی شیراز,سفارش کانکس ویلایی از شیراز,سفارش کانکس ویلایی در شیراز,نحوه سفارش کانکس ویلایی در شیراز,سفارش کانکس ویلایی برای باغ,سفارش کانکس ویلایی برای ویلا

اطلاعیه جدید شرکت ایران کانتین[مشاور/کارشناس فروش: 09120904060]

فارس کانکس بازدید : 842 پنجشنبه 12 دی 1398 نظرات (0)

سامانه های اینترنتی همکاری با ما و استعلام قیمت کانکس پیش ساخته راه‌اندازی شد!

 

احتراماً به اطلاع می‌رساند مجتمع تولیدی-صنعتی ایران کانتین به عنوان بزرگترین سازنده انواع کانکس و ساختمان‌های پیش ساخته در جنوب کشور، استعلام اینترنتی قیمت محصولات خود را از طریق وبسایت خود فراهم آورده است. کاربران گرامی می‌توانند فایل درخواست کتبی را جهت صدور پیش فاکتور، نیز به فرم ارسالی ضمیمه نمایند. توجه داشته باشید که پس از ثبت نهایی اطلاعات و ارسال موفق فرم، همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد؛ لذا خواهشمندیم جهت تسهیل سرویس دهی و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، از صحت اطلاعات ارسالی، اطمینان حاصل فرمایید.

 

در صورتی که پیشنهاد تأمین مواد اولیه شرکت ایران کانتین را دارید، فرم مربوطه را با اطلاعات دقیق تکمیل کرده و ثبت کنید؛ تا همکاران ما در اسرع وقت و پس از بررسی اطلاعات (و در صورت نیاز) با شما تماس حاصل نمایند. مواد اولیه جهت ساخت کانکس و سازه‌های پیش ساخته، غالباً شامل آهن‌آلات، ساندویچ پانل سقفی و دیواری، ورق آلوبوند، لوازم برقی، کاشی و سرامیک، درب ضدسرقت، انواع دیوارپوش و کفپوش، رنگ، چسب، اتصالات، پروفیل و یراق‌آلات UPVC و … می‌باشد.

 

در صورتی که پیشنهاد ارائه هرگونه خدمات به شرکت ایران کانتین را دارید، فرم مربوطه را با اطلاعات دقیق تکمیل کرده و ثبت کنید، تا همکاران ما در اسرع وقت و پس از بررسی اطلاعات (و در صورت نیاز) با شما تماس حاصل نمایند.

 

ورود به صفحه استعلام قیمت کانکس پیش ساخته

 

فرم پیشنهاد تأمین مواد اولیه شرکت ایران کانتین

 

فرم پیشنهاد ارائه خدمات به ما

 

(مشاهده ویدئوی: ایران کانتین، رؤیای مردم ایران زمین!)

 

 

برای ارتباط با واحد فروش و مشاوره خرید و سفارش انواع کانکس می توانید مستقیماً با شماره های 09120904060 | 07137742209 تماس حاصل فرمایید یا از طریق واتساپ با مشاوران ما در ارتباط باشید. همکاران ما ضمن راهنمایی کامل و مشاوره در زمینه تولید و فروش کانکس و اجرای پروژه های ساختمانی پیش ساخته، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

شرکت ابنیه پردازان شیراز با برند ایران کانتین اولین دارنده گواهینامه CE (نشان کیفیت اروپا) و همچنین گواهینامه‌های استاندارد ISO 9001:2008 ، OHSAS 18001:2007 ، ISO 14001:2004 ، TUV ، ISO 14001:2004 و … در زمینه ساخت انواع ساختمان‌های پیش ساخته و یکی از بزرگترین و معتبرترین واحدهای تولید انواع کانکس در ایران، به ویژه در جنوب کشور می‌باشد.

وبسایت ایران کانتین | صفحه محصولات | وبلاگ | استعلام قیمت | پیشنهاد تأمین مواد اولیه | پیشنهاد ارائه خدمات | اشتراک خبرنامه | تماس با ما

 

COPYRIGHT © 2020 IRANCONTIN.COM 

 

ایران کانتین، رؤیای مردم ایران زمین![مشاور/کارشناس فروش: 09120904060]

فارس کانکس بازدید : 566 پنجشنبه 02 اسفند 1397 نظرات (0)
 
درباره ایران کانتین

مجتمع تولیدی و صنعتی ایران کانتین، اولین دارنده نشان کیفیت اروپا (گواهینامه CE) در زمینه تولید و ساخت سازه‌های پیش ساخته و گواهینامه‌های استاندارد ISO 9001:2008 ، ISO 14001:2004 ، TUV ، OHSAS 18001:2007 و … مفتخر است به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید و ساخت انواع کانکس در ایران مجری انواع پروژه های ساختمانی پیش ساخته و پذیرای سفارش ساخت انواع کانکس های پیش ساخته با کاربری های گوناگون: کمپ‌ مسکونی، کمپ اداری، کمپ خوابگاهی، کیوسک‌ مطبوعاتی، کیوسک فروشگاهی، کلاس درس و آموزشگاه، مجموعه فروشگاهی، پایانه مسافربری، ایستگاه مخابراتی، گیت ورودی، سالن آمفی تئاتر، کانکس اداری، کانکس نگهبانی، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس مسکونی، کانکس ویلایی، کانکس فروشگاهی، کانکس کارگاهی، شلترهای نظامی و … در ایران و خارج از ایران باشد.

پروژه های بزرگ انجام شده در ۱۰ سال گذشته توسط ایران کانتین:
  • ساخت بیش از ۱۰۰۰ دستگاه کانکس های کلاس درس در استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان
  • ساخت ۶۰ دستگاه کانکس کلاس درس به درخواست بنیاد علمی قلم چی
  • ساخت بیش از ۱۰۰ دستگاه کیوسک مطبوعاتی به درخواست شهرداری شیراز
  • ساخت پایانه مسافربری شهید طبائی شیراز در مدت زمان ۲ ماه
  • ساخت بیش از ۱۰۰ دستگاه کانکس سرویس بهداشتی ۶ چشمه به درخواست سازمان میراث فرهنگی در نقاط مختلف گردشگری استان فارس
  • ساخت بیش از ۷۰ دستگاه کانکس مخصوص ایستگاههای ماهواره ای به درخواست سازمان صدا و سیمای استان فارس
  • ساخت بیش از ۲۰۰ دستگاه کانکس مسکونی در مجموعه باغ جنت و زیباشهر به درخواست شهرداری شیراز
  • ساخت بیش از ۶۰ دستگاه کانکس فروشگاهی بزرگ مخصوص بازارچه های عرضه محصولات غذایی در شهرستان شیراز
  • ساخت ۳۰ دستگاه کانکس سرویس بهداشتی ۶ چشمه به درخواست شرکت توسعه گردشگری کیش
  • ساخت بیش از ۱۰۰دستگاه کانکس اداری و مسکونی به درخواست شرکت های وابسته به وزارت نفت در مجتمع پارس جنوبی و مجتمع گاز بیدبلند
  • ساخت ۱۵ دستگاه گیت ورودی پارکینگ به درخواست مجتمع بزرگ تجاری خلیج فارس
  • ساخت بیش از ۱۰۰ دستگاه کانکس مخصوص تجهیزات تصفیه آب به درخواست شرکت آبفا روستایی و آبفای استان فارس
  • ساخت بیش از ۵۰ دستگاه کانکس مخصوص پست برق به درخواست سازمان برق منطقه ای فارس،بندر عباس و بوشهر
  • ساخت سالن بزرگ آمفی تئاتر و سالن های کنفرانس و سالن آزمایشگاه به درخواست مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی جزیره قشم در مدت زمان ۷۰ روز
  • ساخت بیست دستگاه کانکس مخصوص ایستگاه های نیروی انتظامی در استان فارس

و ساخت هزاران دستگاه انواع کانکس و ساختمان های پیش ساخته در سرتاسر ایران بزرگ …

نحوه خرید و سفارش کانکس

برای انتخاب و سفارش کانکس از ایران کانتین متناسب با نیاز شما، لازم است که قبل از هر اقدامی اطلاعات کلی را درباره محصول سفارشی تهیه نمایید. برای مثال کاربری آن را بدانید (این کانکس یک کانکس اداری است؟، کانکس نگهبانی است؟، کانکس سرویس بهداشتی است؟، کانکس مسکونی است؟، کانکس ویلایی است؟، کانکس فروشگاهی است؟ و …)؛ سپس ابعاد و مساحت مورد نیاز بررسی شود؛ محل استفاده و نوع خدماتی که ساختمان پیش ساخته یا کانکس ارائه می‌دهد، نیز تعیین کننده است و همچنین تهیه طراحی یا نقشه داخلی کانکس (هرچند کلی)  بسیار مؤثر خواهد بود.

برای ارتباط با واحد فروش و مشاوره کانکس ایران کانتین می توانید مستقیماً با شماره های  ۹۸۹۱۲۰۷۹۲۰۷۰+ | ۹۸۹۱۲۰۷۹۲۰۶۰+ | ۹۸۹۱۲۰۹۰۴۰۶۰+ | ۹۸۷۱۳۷۷۴۲۲۰۹+  تماس حاصل فرمایید یااز طریق واتساپ با مشاوران ما در ارتباط باشید. همکاران ما ضمن راهنمایی کامل و مشاوره در زمینه تولید و فروش کانکس و اجرای پروژه های ساختمانی پیش ساخته، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

استعلام قیمت کانکس

اگر قصد استعلام قیمت نمونه‌ کانکس‌های موجود در فروشگاه ایران کانتین و از پیش ساخته شده را دارید و یا فقط مشخصات کلی و اولیه از کانکس یا ساختمان پیش ساخته (از قبیل نوع کاربری کانکس، ابعاد کانکس و …) را دارید، از طریق فرم مربوطه اقدام به استعلام قیمت کانکس نمایید؛ همکاران ما در واحد فروش ایران کانتین در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد.

اگر فایل مربوط به هر یک از موارد: ۱- درخواست کتبی  ۲- پلان، نقشه و جزئیات اجرایی پروژه پیش ساخته ۳- مشخصات کامل فنی و امکانات مورد نیاز و … را نیز در اختیار دارید، اقدام به استعلام قیمت کانکس از طریق فرم مربوطه نمایید و توجه داشته باشید که گزینه “ضمیمه فایل درخواست کتبی و صدور پیش فاکتور” را جهت بارگذاری فایل مربوطه تیک بزنید.

توجه داشته باشید که مواد و مصالح مصرفی، مشخصات فنی، شرایط پرداخت هزینه، نحوه تولید و تحویل و … در قیمت و هزینه‌های تولید کانکس و ساختمان پیش ساخته بسیار تأثیرگذار است؛ بنابراین در هنگام استعلام قیمت کانکس موارد مذکور را مد نظر داشته باشید و صرفاً از روی عدد قیمت و ابعاد کانکس، سریعاً تصمیم گیری نکنید!

واحد فروش کانکس ایران کانتین همواره آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه استعلام قیمت کانکس و ساختمان پیش ساخته با هدف خرید محصولات پیش ساخته ممتاز و مطابق با استانداردهای بین‌المللی و مورد نیاز مشتریان محترم و بر اساس بودجه مدنظر آنها می‌باشد.

فارس کانکس بازدید : 576 چهارشنبه 24 بهمن 1397 نظرات (0)

تمام دار‌ و‌ ندار زندگی‌شان در یک مکعب شش‌ متری جا گرفته است! هرقدر زندگی با آن‌ها نساخته است، آن‌ها بیشتر مشکلاتش را تاب آورده‌اند. اما حالا پای یک نوزاد درمیان است که هنوز خیلی لطیف و  نحیف است برای جنگِ تن‌به‌تن با هزار‌و‌یک جور مشکل …

محمد چند ماه است در یک مجتمع مسکونی نگهبان و به‌ نوعی سرایدار است. او به‌همراه همسرش، مریم و فاطمه (نوزاد سه‌ماهه‌شان) از وقتی چشم به دنیا گشوده، در یک کانکس دو‌ در‌ سه با امکانات حداقلی زندگی‌ می‌‎کنند.

نفس‌های نوزاد سه‌ماهه در کانکس به شماره افتاده است

زندگی در کانکس، چیزی است که ریه‌های فاطمه آن را تاب نیاورده است. در آغوشِ گرمِ مادر به خواب رفته است، اما با خِس‌خِس و سنگین نفس می‌کِشد. به خاطر سرما و گرمای کانکس و بوی غذایی که هر روز در این اتاقکِ چندمتری پخش می‌شود، دچار حساسیت شده است. این مشکل تا جایی پیش رفته که دکتر برایش اسپری آسم نوزادان تجویز کرده است. هر زمان دچار نفس‌تنگی شود، باید به‌ازای هر پنج‌نفسی که فاطمه می‌کِشد، یک بار با اسپری، اکسیژن به ریه‌هایش برسانند. دکتر گفته است دیگر حتی یک شب هم نباید در کانکس بماند، اما چاره‌ای ندارند.

چند روزی است که تصویری از کانکسی که این خانواده سه‌نفره در آن ‌زندگی می‌کنند، به‌همراه خلاصه‌ای از وضعیت زندگی آن‌ها در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود، برای اطلاع از صحت و سقم ماجرا به‌سراغ کانکس‌ آن‌ها در حوالی میدان نمایشگاه مشهد می‌رویم.

بندِ انگشت اشاره و کوچکِ دست راست محمد به‌طور مادرزادی نصفه و نیمه است. چشم‌هایش انحراف دارد. لاغراندام است با سبیل و ریش‌های بور و کم‌پشت.‌ باد، پارگی‌های پشت کاپشنش را لو می‌دهد. با هدبند مشکی‌، پیشانی و گوش‌هایش را پوشانده است. دمپایی به پا کرده است و به استقبال ما می‌آید تا دقایقی، ایستاده مهمانِ خانه کوچکشان شویم.

مریم چهره دلنشینی دارد. فاطمه را در پتو پیچیده و زیرِ چادرش پنهان کرده، دست چپش را پشت کمرِ فرزندش گذاشته است؛ همان دستی که هنوز حلقه زرد و ظریف ازدواجش در انگشتِ آن جا خوش کرده است. کم‌حرف و تودار است. یک سالی می‌شود که از زندگی‌شان می‌گذرد، اما زندگیِ مریم اصلا شبیهِ نوعروس‌ها نبوده و نیست. جلو درِ ورودی کانکس، پلاستیک زده‌اند. روی آن هم پرده سفیدی با طرح‌های مشکی آویزان شده که از کمر گره خورده است. یخچال، تلویزیون و تخت یک‌نفره هر‌کدام کنجی از این چهاردیواری فلزی قرار گرفته‌اند، اما تمام دارایی این زوجِ جوان، دو پتو و چندتایی ظرف است.

دو پرده آبی و زردِ چهارخانه، پنجره‌های کانکس را پوشانده است. گوشه پنجره‌ها، حکم جالباسی را دارد. آینه مستطیلی‌ که کنار در قرار دارد، خاک گرفته و چهره‌ها را مات نشان می‌دهد. محمد می‌گوید: هیتر کوچک داخل کانکس وقتی روشن است، فضا را خیلی گرم می‌کند و بوی خاصی در فضا پخش می‌شود. اگر هم خاموش باشد، کانکس مانند یخچال می‌شود. گرمای زیاد برای فاطمه خوب نیست؛ به‌همین‌دلیل مریم شب‌ها با فاطمه روی کف کانکس می‌خوابد و محمد روی تخت.

بعد‌‌از معاینه دکتر، مریم با فاطمه به شهرستان می‌روند. مریم می‌گوید: چندروزی که قائن بودیم، حال فاطمه بهتر شد، اما به‌محض اینکه دوباره به کانکس برگشتیم، خِس‌خِس نفس‌هایش شروع شد. به خاطر حالِ فاطمه، بعضی روزها برای چندساعتی پیش یکی از خانم‌ها که در مجتمع خانه دارد، می‌روم.

شست‌وشوی ظروف در سرویس بهداشتی

ته‌مانده چای صبحانه هنوز در استکان‌ها مانده است. ظرف‌ها در دلِ هم تلنبار شده‌اند چون کابینتی وجود ندارد که بتوان کاسه‌ و بشقاب‌ها را یک طرف گذاشت و قابلمه‌ها را طرفی دیگر. شیشه‌ها و ظرف‌های ادویه‌اش را روی میز چوبی چیده است. مریم روی پیک‌نیک غذا و چای درست می‌کند و ظرف‌ها را در سرویس بهداشتی که تقریبا چسبیده به کانکس است، می‌شوید. خبری از حمام هم نیست. محمد می‌گوید: گاهی برای حمام به خانه دوستم می‌رویم.

اما سن و سال مریم هنوز یک سال است که از مرز ٢٠ عبور کرده و معتقد است وقتی می‌بینی شرایط سخت است، مجبور می‌شوی تحمل کنی. از مریم می‌پرسم تا به حال نشده از این زندگی خسته شوی یا اعتراض کنی؟ جوابِ قانع‌کننده‌ای دارد؛ «نه، چون شوهرم را دوست دارم.»

چشم راستم چیزی را نمی‌بیند

آن‌ها مدتی که در شهرستان قائن بودند به‌عنوان کارگر، زرشک باز می‌کردند که در همان گیر‌و‌دار خارِ زرشک در چشم راستِ مریم فرو می‌رود؛ لکه‌ای که در مرکز مردمک چشمش دیده می‌شود، نشان از همان اتفاق دارد. مریم می‌گوید: آن زمان پیگیر دکتر و دوا برای چشمم نشدیم، اما حالا دیگر با چشم راستم نمی‌توانم چیزی را ببینم.

ماهِ پنجم بارداری و کار در مرغداری

آن‌ها، پیش از این، سرایدار و به‌نوعی پرستار یک خانواده چهار‌نفره (پدر و سه پسر معلول) بوده‌اند؛ مریم باوجود بارداری، روزی چندبار پله‌های خانه آن‌ها را بالا و پایین می‌رفته تا به وضع خانه، رسیدگی و از آن‌‌ها نگهداری کند، اما سرِ آخر صاحب‌‌خانه به آن‌ها می‌گوید: اینجا نمی‌توانید زندگی کنید، چون سه پسر معلول دارم و ممکن است برای بچه‌تان اتفاقی بیفتد.

محمد و مریم علی‌رغم میل باطنی‌شان، آن خانه را به مقصد باغی در سه‌راه فردوسی ترک می‌کنند؛ مسئولیت سرایداری را در یک اتاقکِ آجری در باغی که آب آن با تانکر و گاز آن با کپسول بوده است، قبول می‌کنند. به‌دلیل اینکه شرایط زندگی در آنجا سخت بوده است، حالا در مجتمع مسکونی نگهبان هستند. محمد می‌گوید: ماهِ پنجم بارداری زنم بود که کار دراین مرغداری را شروع کردیم. کار سنگین و ساعت آن زیاد بود. مریم حالش از بوی مرغ به هم می‌خورد، با‌این‌حال دو هفته‌ای دوام آورد.

وعده حقوق یک‌میلیونی که به ۶۵٠‌هزار تومان رسید

بعد‌از آن با وعده ماهی یک‌میلیون‌تومان به‌ازای نگهبانی و انجام کار‌های نظافت یک مجتمع با زن و بچه به آنجا می‌رود، اما بعد‌از آن قیمت را به ٨٠٠‌هزارتومان کاهش می‌دهند و حالا هم صحبت از ماهی ۶۵٠‌هزارتومان است که محمد بعد‌از سه‌ماه کار تا‌به‌حال فقط یک ماه حقوق خود را دریافت کرده‌ است. کارت معلولیت شدید از بهزیستی خراسان‌جنوبی دارد و هر ماه مستمری ناچیزی دریافت می‌کند که زخمِ زندگی‌اش را درمان که هیچ، ترمیم هم نمی‌کند. محمد می‌گوید: حالا اگر ١٠ یا ١۵میلیون پول داشتم، همان خانه کلنگی روستا را می‌ساختم تا در همان‌جا زندگی کنیم‌.

او اضافه می‌کند: بعداز انتشار عکس کانکس که توسط یکی از کسانی که ما را می‌شناسد، انجام شده است، چند خیر به اینجا آمدند. یکی از آن‌ها برایمان کاپشن آورد، یک نفر قرار است همسرم را به دکتر ببرد.محمد با اینکه فقط ٢١‌سال دارد، ١۶‌میلیون تومان قرض و قوله از آشنا و فامیل روی دوش‌هایش سنگینی می‌کند. بخشی از این پول را برای هزینه‌های معافیت از سربازی، قسمتی برای هزینه‌های عروسی و بخشی هم برای انجام عمل چشم‌هایش که هم ضعیف است و هم انحراف دارد، قرض کرده است. محمد می‌گوید: بعد از عمل، چشم‌هایم تغییری نکرده است. هنوز هم دارم کار می‌کنم تا قرض‌هایم را صاف کنم.مریم و محمد بین همه مشکلات زندگی، خنده را فراموش نکرده‌اند. محمد با شوخی به ما می‌گوید: از ما عکس می‌گیرید، دوربینتان ویروسی نشود! و هر دو می‌زنند زیرِ خنده. انگار چشم‌ها و دهان محمد به نخی وصل است که وقتی دهانش به خنده باز می‌شود، چشم‌هایش ریز می‌شود و کنار آن چین می‌افتد. مریم وقتی می‌خندد، برجستگی گونه‌هایش، دلنشینیِ چهره‌اش را دوچندان می‌کند. اما صدای نفس‌های فاطمه، خنده را بر لبان هردویشان می‌خشکاند.

وعده کمک مقطعی بهزیستی به این خانواده

برای پیگیری مشکل محمد که کارت معلولیت شدید از بهزیستی دارد، سراغ معاون امور توان‌بخشی اداره کل بهزیستی خراسان‌رضوی می‌رویم. مسعود فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرا می‌گوید: مددکار بهزیستی از زندگی این زوج جوان بازدید کرده است. آن‌ها متأسفانه شرایط خوبی ندارند. نکته اینجاست که مردِ خانواده تحت پوشش بهزیستی خراسان جنوبی است و به‌دلیل اینکه پرونده‌اش در سیستم ما تعریف نشده، نمی‌توانیم به او کمک کنیم. اما با‌توجه‌به شرایط این خانواده براساس نیازهای اساسی‌شان، به آن‌ها کمک‌های مقطعی می‌کنیم.

او ادامه می‌دهد: اگر این فرد پرونده‌اش را به بهزیستی خراسان‌رضوی منتقل کند، او را تحت پوشش قرار می‌دهیم. این فرد بااینکه ازدواج کرده و بچه‌دار شده است، هنوز مستمری یک‌نفره دریافت می‌کند؛ درصورتی‌که باید به‌ازای سه‌نفر مستمری دریافت کند. ضمن اینکه بهزیستی ١٨‌میلیون‌تومان کمک بلاعوض برای مسکن معلولان پرداخت می‌کند؛ بنابراین پیگیر موضوع می‌شویم تا با مددکار بهزیستی خراسان جنوبی ارتباط بگیریم و به وضعیت این خانواده رسیدگی کنیم.

منبع: ایران کانتین

کانکس ایلام[مشاور/کارشناس فروش: 09120904060]

فارس کانکس بازدید : 526 پنجشنبه 18 بهمن 1397 نظرات (0)

شرکت ابنیه پردازان شیراز با برند ایران کانتین ، اولین دارنده نشان کیفیت اروپا (گواهینامه CE) در زمینه تولید و ساخت سازه‌های پیش ساخته و گواهینامه‌های استاندارد:ISO 9001:2008  OHSAS 18001:2007 ، ISO 14001:2004 و … مفتخر است به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید و ساخت انواع کانکس در ایران (به ویژه در جنوب کشور) مجری پروژه های ساختمانی پیش ساخته و پذیرای سفارش انواع کانکس ها با کاربری های گوناگون (کانکس اداری، کانکس نگهبانی، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس مسکونی، کانکس ویلایی، کانکس فروشگاهی و …) برای استان ایلام و همچنین شهر ایلام باشد.

نحوه خرید و سفارش کانکس برای ایلام

برای انتخاب و سفارش کانکس از ایران کانتین متناسب با نیاز شما، لازم است که قبل از هر اقدامی اطلاعات کلی را درباره محصول سفارشی تهیه نمایید. برای مثال کاربری آن را بدانید (این کانکس یک کانکس اداری است؟، کانکس نگهبانی است؟، کانکس سرویس بهداشتی است؟، کانکس مسکونی است؟، کانکس ویلایی است؟، کانکس فروشگاهی است؟ و …)؛ سپس ابعاد و مساحت مورد نیاز بررسی شود؛ محل استفاده و نوع خدماتی که ساختمان پیش ساخته یا کانکس ارائه می‌دهد، نیز تعیین کننده است و همچنین تهیه طراحی یا نقشه داخلی کانکس (هرچند کلی)  بسیار مؤثر خواهد بود.

برای ارتباط با واحد فروش و مشاوره کانکس ایران کانتین می توانید مستقیماً با شماره های  ۹۸۹۱۲۰۷۹۲۰۷۰+ | ۹۸۹۱۲۰۷۹۲۰۶۰+ | ۹۸۹۱۲۰۹۰۴۰۶۰+ | ۹۸۷۱۳۷۷۴۲۲۰۹+  تماس حاصل فرمایید یااز طریق واتساپ با مشاوران ما در ارتباط باشید. همکاران ما ضمن راهنمایی کامل و مشاوره در زمینه تولید و فروش کانکس و اجرای پروژه های ساختمانی پیش ساخته، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

استعلام قیمت کانکس برای ایلام

اگر قصد استعلام قیمت نمونه‌ کانکس‌های موجود در فروشگاه ایران کانتین و از پیش ساخته شده را دارید و یا فقط مشخصات کلی و اولیه از کانکس یا ساختمان پیش ساخته (از قبیل نوع کاربری کانکس، ابعاد کانکس و …) را برای استان استان ایلام و همچنین شهر ایلام دارید، از طریق فرم مربوطه اقدام به استعلام قیمت کانکس نمایید؛ همکاران ما در واحد فروش ایران کانتین در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد.

اگر فایل مربوط به هر یک از موارد: ۱- درخواست کتبی  ۲- پلان، نقشه و جزئیات اجرایی پروژه پیش ساخته ۳- مشخصات کامل فنی و امکانات مورد نیاز و … را نیز در اختیار دارید، اقدام به استعلام قیمت کانکس از طریق فرم مربوطه نمایید و توجه داشته باشید که گزینه “ضمیمه فایل درخواست کتبی و صدور پیش فاکتور” را جهت بارگذاری فایل مربوطه تیک بزنید.

توجه داشته باشید که مواد و مصالح مصرفی، مشخصات فنی، شرایط پرداخت هزینه، نحوه تولید و تحویل و … در قیمت و هزینه‌های تولید کانکس و ساختمان پیش ساخته بسیار تأثیرگذار است؛ بنابراین در هنگام استعلام قیمت کانکس موارد مذکور را مد نظر داشته باشید و صرفاً از روی عدد قیمت و ابعاد کانکس، سریعاً تصمیم گیری نکنید!

واحد فروش کانکس ایران کانتین همواره آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه استعلام قیمت کانکس و ساختمان پیش ساخته با هدف خرید محصولات پیش ساخته ممتاز و مطابق با استانداردهای بین‌المللی و مورد نیاز مشتریان محترم و بر اساس بودجه مدنظر آنها می‌باشد.

منبع: ایران کانتین

وینی شفر کانکس نشین![مشاور/کارشناس فروش: 09120904060]

فارس کانکس بازدید : 491 چهارشنبه 17 بهمن 1397 نظرات (0)

ایران کانتین: چند روز اخیر، پس از مدت‌ها انتظار، هواداران استقلال در نهایت شاهد معرفی دو بازیکن جدید خود بودند. اسماعیل گونکالوس و آیاندا پاتوسی، دو بازیکن از قاره آفریقا آمده‌اند تا خیال استقلالی‌ها را در فاز هجومی راحت کنند، اما در این نوشته، موضوع اصلی توانایی فنی یا هماهنگی آن‌ها با سایر بازیکنان استقلال نیست، در اصل، موضوع تقریبا هیچ ربطی به این دو بازیکن ندارد. موضوع اصلی، درد بزرگ و قدیمی‌ای است که در روند معارفه این دو بازیکن و عکس‌هایی که از مراسم معرفی و رونمایی از این دو بازیکن منتشر شد باز هم خود را نشان داد.

عکس‌هایی که از محل تمرین استقلال از سایت رسمی این باشگاه مخابره شد، نشان می‌داد که اسماعیل گونکالوس، بازیکن چند میلیارد تومانی استقلال، در ابتدا در مکانی که به نظر دفتر شفر می‌آید با سرمربی دیدار می‌کند و در پس زمینه عکس، یک کولر گازی دیده می‌شود کا کاور آن از جا کنده شده، این مکان در واقع یک کانکس است؛ از همان کانکس‌هایی که در کنار پروژه‌های ساختمانی به طور موقت استفاده می‌شوند! پس از آن عکس دیگری دیده می‌شود که اسماعیل از یک کانکس دیگر با لباس تمرین تیم خارج شده و به نظر می‌رسد که از کانکس مورد نظر به عنوان رختکن استفاده می‌شود! پس از آن، اسماعیل، قدم به چمنی که در اثر سرما زرد شده می‌گذارد و پس از معرفی به بازیکنان، تمرین خود را آغاز می‌کند. این تصاویر، آینه تمام نمایی است از امکانات باشگاهی که دو بار قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد.

در چهار فصل گذشته ، استقلال تحت هدایت مظلومی، منصوریان و شفر، بدون احتساب دو خارجی جدید، ۱۰بازیکن خارجی جذب کرده و در میان تمامی این بازیکنان، تنها تیام و جباروف توانسته‌اند فوتبالی فراتر از بازیکنان ایرانی ارائه دهند، حتی بازیکنانی مثل طارق، پادووانی و مگویان نیز تفاوت سطح آشکاری با بازیکنان داخلی نداشته‌اند، درباره مهره‌هایی مثل عادل شیحی، ریوالدو باربوسا، پرو پئیچ، بویان نایدنوف، نویمایر و الحاجی گرو نیز اصلا حرفی برای گفتن نمی‌ماند. دستمزد این بازیکنان به طور میانگین حدود ۳۰۰هزار دلار در هر فصل تخمین زده می‌شود و اگر دو بازیکن مفید یعنی تیام و جپاروف را فاکتور بگیریم، مبلغی بیش از دو میلیون دلار در چهار فصل اخیر برای هیچ هزینه شده که مطمئنا با احتساب هزینه‌های اقامتی و رفت و آمد، این هزینه‌ها بیشتر نیز خواهد شد.

این روزها همه از اسپایر و امکانات ژاپن می‌گویند و موضوع داغ بحث‌های فوتبالی هزینه‌های میلیارد دلاری و برنامه‌ریزی قطری‌هاست؛ هزینه‌هایی که در این شرایط برای ما غیرقابل وصول است؛ اما ای کاش ما برای توسعه‌ی فوتبال‌مان و زیرساخت‌هایش به جای به انتظار نشستن برای وصل شدن به یک منبع پول بی‌پایان، قدم به قدم اصلاحات را در فوتبال انجام دهیم. بیشترین سهم در تمام این عقب‌افتادگی‌ها متوجه مدیران است، مدیرانی که توانایی حساب‌کشی از کادر فنی را ندارند و هر بازیکنی که مربی و بدتر از آن هوادار خواست، جذب می‌کنند و توجهی به برنامه بلندمدت یا استراتژی‌های توسعه (در صورت وجود) ندارند.

مدیران استقلال، در یک سال اخیر کاملا مقهور شفر بوده‌اند؛ اگر غیر از این بود یک مرد عاقل در باشگاه از او می‌پرسید که بویان نایدنوف را برای پر کردن کدام چاله جذب می‌کنی؟ با وجود این همه وینگر، چرا پاتوسی را می‌خری؟ اگر برنامه‌ای وجود داشته باشد و مانند بسیاری از باشگاه‌های موفق فوتبال جهان یک مدیر فنی یا مدیر ورزشی وجود داشته باشد که وظیفه اصلیش اجرای برنامه‌های بلند مدت باشگاه باشد، مطمئنا به جای ریختن دلار به جیب پروپئیچ‌ها و نایدنوف‌ها، ریالمان را خرج ساختن یک چمن و دو تا اتاق برای رختکن می‌کردیم.

منبع: ایران کانتین

فارس کانکس بازدید : 703 شنبه 13 بهمن 1397 نظرات (0)

ایران کانتین: مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان از نصب ۵۰ کانکس به همت سپاه و قرارگاه امام رضایی‌ها بین زلزله‌زدگان کوهبنان خبر داد.

حجت‌الله پاداش، مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان دیروز دوشنبه، ۹ بهمن در حاشیه بازدید از روند کمک‌رسانی در منطقه زلزله‌زده کوهبنان از نصب ۵۰ کانکس از سوی سپاه پاسداران و قرارگاه امام رضایی‌ها در مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهبنان خبر داد و گفت: در ساعات اولیه زلزله ۳۰ آذر ماه کوهبنان حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله را در منطقه داشتیم و به فوریت با فرماندهان کوهبنان زرند و راور تشکیل جلسه دادیم.

وی افزود: نیازمندی‌های اولیه در زمینه اسکان اضطراری مردم با هماهنگی و همکاری هلال‌احمر استان کرمان، خیران و نهادهای مردمی انجام شد و در همین راستا اسکان اضطراری مردم را در برنامه داشتیم که با همکاری دستگاه‌ها انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: اکنون نیز بخش زیادی از آن اسکان موقتی که قولش را به مردم داده بودیم، ۳۰ کانکس با همکاری‌ که فرماندهان سپاه‌های استانی و ۲۰کانکس به همت خیران کرمان و دیگر استان‌ها در اختیار مردم قرار گرفته است.

پاداش با بیان اینکه سپاه به همین شکل تا پایان در کنار مردم خواهد بود، تصریح کرد: با مجموعه مردمی قرارگاه امام رضایی‌ها و آستان قدس رضوی برنامه‌های عدیده‌ای در این منطقه اعم از فرهنگی، ایجاد کمپین‌های کمک‌رسانی و راه‌اندازی آشپزخانه‌ای که ۱۰ هزار غذای گرم را بین مردم توزیع کرده‌اند و ۲۰ هزار غذای گرم نیز با همکاری قرارگاه امام رضایی‌ها طبخ و توزیع شده است.

وی از اعزام گروه‌های جهادی متعددی از دانشگاه شهید باهنر، دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان و همچنین دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان در روزهای آینده خبر داد و تأکید کرد: با همکاری قرارگاه امام رضایی‌ها و گروه‌های جهادی جنوب استان در هفته‌های آینده شاهد واگذاری ۳۰ کانکس دیگر به مردم ولایتمدار شهرستان کوهبنان خواهیم بود.

منبع: ایران کانتین

استان گلستان ۴۵ مدرسه کانکسی دارد![مشاور/کارشناس فروش: 09120904060]

فارس کانکس بازدید : 476 چهارشنبه 10 بهمن 1397 نظرات (0)

ایران کانتین: استفاده از کانکس به عنوان مدرسه پیش ساخته یا به اصطلاح کانکس کلاس درس، از بهترین رهیافت های ایجاد آموزشگاه یا مدرسه برای تحصیل دانش آموزان در مواقع بحران می باشد و در عین حال یکی از مشکلات اساسی و مهم برخی از مدارس در روستاها و شهرهای کشور است؛ مشکلی که استان گلستان هم از آن بی نصیب نمانده است!

کانکس یک سازه پیش ساخته است با چند پنجره کوچک که زمستان‌ها به شدت سرد و تابستان‌ها هم بسیار طاقت فرسا است و به همین جهت استفاده از آن به تنها صورت مقطعی می تواند، جوابگو باشد؛ با این حال شاهدیم برخی دانش آموزان در تمام ایام تحصیل، در این سازه های فلزی سپری می کنند. (توضیح ایران کانتین: لازم به ذکر است که در اینجا منظور از کانکس، کانکس های ورقی یا کانکس های ضعیف به لحاظ کیفیت ساخت می باشد که غالباً ارزان قیمت بوده و بدنه آن در برابر سرما و گرما عایق نیست؛ همچنین این گونه کانکس ها در برابر نفوذ آب و حشرات و جانوران مقاوم نبوده و متأسفانه در مواقع بحران توسط بعضی از شرکت های فاقد صلاحیت ساخت کانکس استاندارد، تولید و تزریق می شوند.)

در استان گلستان هم هستند دانش آموزانی که در این مدارس کوچک و آهنی با مشقت و سختی های زمانه تحصیل می کنند تا شاید بتوانند در آینده نقش سازنده ای در جامعه خود داشته باشند. هر چند در سنوات اخیر کلاس های آهنی جای خود را به مدارس استاندارد داده اما باز هم برخی از روستاها و شهرها نیازمند مشارکت خیران برای ساخت مدرسه استاندارد است تا دانش آموزان بتوانند با برخورداری از امکانات آموزشی مناسب راه پیشرفت را به خوبی طی کنند.

در این خصوص مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان گفت: ۹۲ مدرسه کانکسی در استان داشتیم که ۴۵ مدرسه با شروع تحویل مدارس سال ۹۷ جمع آوری شد. یاسر لیوانی افزود: برنامه داریم که کانکس های ۴۵ مدرسه باقیمانده را هم جمع آوری کنیم و البته عشایری بودن برخی از نقاط و کم بودن تعداد دانش آموزان ممکن است این اجازه را به ما ندهد. وی گفت: در آمار ما، کانکس هایی که مدارس آن ها هم در حال ساخت است، آمده بنابراین با بهره برداری از این پروژه ها آمار مدارس کانکسی ما کاهش می یابد. لیوانی گفت: دو مدرسه خشت و گلی در استان یکی در گنبدکاووس و دیگری در مراوه تپه داریم که کار عمرانی یکی شروع شده و دیگری هم باید مشکل زمینش برطرف شود تا آن کلنگ آن هم زده شود.

ناچار به استفاده از کانکس در برخی مناطق هستیم …

اما در حالی که مدیر کل نوسازی مدارس گلستان تعداد مدارس کانکسی را ۴۵ مورد اعلام می کند، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: در ۷۲ مدرسه استان کانکس داریم که در برخی از این مدارس تعداد دانش آموزان آن کمتر از ۱۰ نفر است و فضای موجود مدرسه یا تخریبی و یا گِلی است. بیشترین مدارس کانکسی در گنبدکاووس با ۱۵ مورد (عشایری و روستا) وجود دارد و دلیل آن مهاجرت و کوچ زیاد است ...

ادامه مطلب ...

فارس کانکس بازدید : 675 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

ایران کانتین: پلیس می گوید کانکس های نگهبانی و نگهبانان محله در راستای افزایش مشارکت مردم در تأمین امنیت، گسترش می یابند اما این افراد حق مسدود کردن معابر و پرسش و پاسخ از شهروندان را ندارند!

اگر گذارتان به محلات مرفه نشین تهران به ویژه مناطقی چون شهرک غرب و سعادت آباد و … افتاده باشد، حتما با کوچه های مسدود شده با زنجیر و استقرار کانکس‌های نگهبانی محله مواجه شده اید و بی شک با پرس و جوهای این نگهبانان برخورد داشته اید. اینها همان مأموران مؤسسات حفاظتی هستند که با هماهنگی پلیس، وظیفه تأمین امنیت محله را برعهده دارند. اگرچه نیروی انتظامی می گوید این ماموران اجازه مسدود کردن کوچه و خیابان با زنجیر و … را ندارند و حتی مجاز به پرسشی از شهروندان به هیچ عنوانی را ندارند، اما در عمل آنچه به وقوع می پیوندد، ایجاد محدودیت برای تردد مردم در محلاتی است که این نگهبانان مستقر هستند.

در حال حاضر به گفته رییس مرکز انتظامی پلیس پیشگیری ناجا، حدود ۷۵۰ موسسه حفاظتی و مراقبتی با بیش از ۱۰۰ هزار نیرو در کشور فعالیت می کنند که علاوه بر حفاظت از محلات، پتانسیل تأمین امنیت شرکتها و ادارات مختلف را هم دارند.

سردار محمد شرفی، رییس پلیس پیشگیری ناجا هم می گوید: موسسات حفاظتی و مراقبتی بهترین مدل برای پیشگیری از وقوع جرم است و باعث می‌شود تا هزینه ارتکاب جرم برای مجرم بیشتر شود ...

ادامه مطلب ...

فارس کانکس بازدید : 564 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

ایران کانتین: ۱۵ سال از زمین لرزه بم گذشته و جشن پایان بازسازی این شهر هم برگزار شد اما غم های مردم این شهر پایان ندارد، دیرکرد و اقساط وامهای پرداخت نشده، عمران شهری، خانه های نیمه ساخته، حاشیه نشینی، کانکس نشینی و خانه‌های بی آب، سینمای تعطیل و پروژه های نیمه تمام و ارگی که هنوز بازسازی نشده بخشی از مشکلات این شهر است.

اما مهمترین مشکل مردم بم صدمات روحی و روانی است که هم اکنون بهزیستی کرمان از آن به عنوان زمین لرزه خاموش یاد می کند که البته هیچ چاره ای برای آن اندیشیده نشده است.

پنجم دیماه سال ۸۲ بود که زمین لرزه ای ۶.۵ ریشتری ساعت ۵ و ۲۶ دقیقه صبح بم را تکان داد در چند ثانیه بیش از ۲۶ هزار نفر از مردم این شهر جان باختند اما آمار غیررسمی و ابعاد قبرستان این شهر نشان می دهد تعداد جان باختگان به مراتب بیشتر بوده ، هزاران نفر زخمی شدند و ۹۰ درصد شهر ویران شد. هزاران کودک یتیم، هزاران زن بی خانمان و صدها نفر قطع عضو یا قطع نخاع شدند ...

ادامه مطلب ...

فروش ویژه کیوسک مطبوعاتی و کیوسک فروشگاهی![مشاور/کارشناس فروش: 09120904060]

فارس کانکس بازدید : 474 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

به اطلاع می‌رساند شرکت ابنیه پردازان شیراز با برند ایران کانتین تعدادی کیوسک مطبوعاتی و کیوسک فروشگاهی پیش ساخته را به صورت فروش ویژه و با تخفیف ۶۰ میلیون ریالی! ارائه نموده است. کیوسک های مذکور از جنس فایبرگلاس بوده و توسط شهرداری محترم شیراز طراحی و به بهره برداری رسیده‌اند.

این کیوسک ها دارای ویژگی‌های: کف سرامیک، دکور داخلی PVC، سیم کشی کامل برق و امکانات لازم برای انواع کاربری‌های کیوسک (بوفه، دکه مطبوعاتی و روزنامه فروشی، فروشگاه و …) می‌باشند. کیوسک های پیش ساخته می‌توانند در دانشگاه‌ها و مدارس، آموزشگاه‌ها، ادارات و سایر سازمان‌ها و با کاربری‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند ...

ادامه مطلب ...

راهنمای انتخاب و خرید کانکس ویلایی پیش ساخته[مشاور/کارشناس فروش: 09120904060]

فارس کانکس بازدید : 483 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)
مقدمه ای بر کانکس های پیش ساخته

امروزه با توجه به پیشرفت‌های وافر و مهمی که در صنعت سازه های پیش ساخته و در سراسر جهان صورت گرفته و با استقبال چشمگیر مردم علاقمند به محصولات پیش ساخته به ویژه کانکس مواجه شده است، و با توجه به تحقیق مردم درخصوص آگاهی از امکانات، شرایط خرید و قیمت های انواع کانکس پیش ساخته (به ویژه کانکس ویلایی یا کانکس مسکونی) برآن شدیم تا مقاله ای جهت اطلاع رسانی بیشتر در انتخاب بهتر کانکس های مورد نیاز در وبسایت ایران کانتین و برای شما عزیزان قرار دهیم.

با توجه به موارد کاربرد کانکس های ویلایی در برخورداری از شرایط و امکانات مورد نیاز هر مسکنی (مثل اتاق خواب،آشپزخانه و …) می‌توان به استفاده بهینه از فضاها و مکان های ویلایی اشاره کرد.

کانکس ویلایی چیست؟

ساختمان کانکس ویلایی در واقع نسخه ای از خانه های معمولی و راحت خودمان می باشد با این تفاوت که مصالح استفاده شده در ساخت این سازه فرق دارد واز طرفی تمامی امکانات مورد نیاز سکونت را نیز در بر دارد.

مزیت رقابتی قابل ذکر این محصول، نسبت به موارد مشابه دیگر، قابلیت جابجایی و انتقال، بهینه بودن زمان ساخت و مقاومت حداکثری در برابر پدیده زلزله می باشد؛ همین مزایای نامبرده موجب استقبال چشمگیری از کانکسهای ویلایی علی الخصوص در مناطق ییلاقی کشور گردیده است. 

طراحی کانکس ویلایی

طراحی سازه کانکس ویلایی مانند هر محصول مشابه دیگر، نیاز به طراحی معماری منعطف با شرایط جوی حاکم بر هر منطقه ، محاسبات ابعاد سازه و بررسی های فنی مرتبط با محل خریداری شده و شرایط محیطی و جهت گیری جغرافیایی ملک مورد نظر می باشد.

برای بناهای کوچک میتوان سازه های از پیش ساخته شده و آماده را مناسب دید و بنا بر نیاز مشتریان محترم طراحی بر مبنای محل قرارگیری درب و پنجره ها، نورگیر بودن سازه و موارد مشابه پیاده سازی و اجرا خواهد شد.

باید این نکته را برای طرحی کانکس ویلایی متذکر شد که امکان اعمال سلیقه و خواسته مشتریان با توجه به شرایط محیطی و محل مورد استفاده شان وجود دارد.

مزایای کانکس ویلایی

در مطلبی که قبلاً در وبسایت ایران کانتین با موضوع اهمیت و مزایای کانکس منتشر شد به موارد عمومی درین باب اشاره کردیم، از مهمترین مزایای کانکس می‌توان به قابلیت انتقال و جابجایی سریع و راحت سازه کانکس های ویلایی در مواقع نیاز، مقاومت در برابر زلزله و همچنین سرعت بالای ساخت این محصولات اشاره نمود.

با توجه به زلزله خیز بودن کشورمان و طبق تجربه چون وقوع زلزله ها اکثراً در مناطق سردخیز و کوهستانی کشور اتفاق می افتد و همچنین امکان ساخت بنای مسکونی در شرایط بحرانی و سخت و با کوتاهترین زمان محیا نیست ، لذا ساخت و استفاده از کانکس مسکونی میتواند گزینه جایگزینی مناسب ودر عین حال منطقی باشد.

انواع کانکس ویلایی

بطور کلی کانکس های ویلایی که در ایران تولید می شوند، به دو دسته کانکس ویلایی ساندویچ پانل و کانکس ویلایی سایدینگ تقسیم می شوند. کانکس های ویلایی تولید شده توسط شرکت ایران کانتین از نوع کانکس ویلایی ساندویچ پانل می‌باشد که در حال حاضر بهترین نوع کانکس ویلایی محسوب می‌شود.

ادامه مطلب ...

کانکس شیراز[مشاور/کارشناس فروش: 09120904060]

فارس کانکس بازدید : 451 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

شرکت ابنیه پردازان شیراز با برند ایران کانتین ، اولین دارنده نشان کیفیت اروپا (گواهینامه CE) در زمینه تولید و ساخت سازه‌های پیش ساخته و گواهینامه‌های استاندارد:ISO 9001:2008  OHSAS 18001:2007 ، ISO 14001:2004 و … مفتخر است به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید و ساخت انواع کانکس در ایران (به ویژه در شیراز و جنوب کشور) مجری پروژه های ساختمانی پیش ساخته و پذیرای سفارش انواع کانکس ها با کاربری های گوناگون (کانکس اداری، کانکس نگهبانی، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس مسکونی، کانکس ویلایی، کانکس فروشگاهی و …) برای استان فارس و شهر شیراز باشد.

نحوه خرید و سفارش کانکس برای شیراز

برای انتخاب و سفارش کانکس از ایران کانتین متناسب با نیاز شما، لازم است که قبل از هر اقدامی اطلاعات کلی را درباره محصول سفارشی تهیه نمایید. برای مثال کاربری آن را بدانید (این کانکس یک کانکس اداری است؟، کانکس نگهبانی است؟، کانکس سرویس بهداشتی است؟، کانکس مسکونی است؟، کانکس ویلایی است؟، کانکس فروشگاهی است؟ و …)؛ سپس ابعاد و مساحت مورد نیاز بررسی شود؛ محل استفاده و نوع خدماتی که ساختمان پیش ساخته یا کانکس ارائه می‌دهد، نیز تعیین کننده است و همچنین تهیه طراحی یا نقشه داخلی کانکس (هرچند کلی)  بسیار مؤثر خواهد بود.

برای ارتباط با واحد فروش و مشاوره کانکس ایران کانتین می توانید مستقیماً با شماره های  ۹۸۹۱۲۰۷۹۲۰۷۰+ | ۹۸۹۱۲۰۷۹۲۰۶۰+ | ۹۸۹۱۲۰۹۰۴۰۶۰+ | ۹۸۷۱۳۷۷۴۲۲۰۹+  تماس حاصل فرمایید یااز طریق واتساپ با مشاوران ما در ارتباط باشید. همکاران ما ضمن راهنمایی کامل و مشاوره در زمینه تولید و فروش کانکس و اجرای پروژه های ساختمانی پیش ساخته، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

ادامه مطلب ...

کانکس اصفهان[مشاور/کارشناس فروش: 09120904060]

فارس کانکس بازدید : 961 دوشنبه 08 بهمن 1397 نظرات (0)

شرکت ابنیه پردازان شیراز با برند ایران کانتین ، اولین دارنده نشان کیفیت اروپا (گواهینامه CE) در زمینه تولید و ساخت سازه‌های پیش ساخته و گواهینامه‌های استاندارد:ISO 9001:2008  OHSAS 18001:2007 ، ISO 14001:2004 و … مفتخر است به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید و ساخت انواع کانکس در ایران (به ویژه در جنوب کشور) مجری پروژه های ساختمانی پیش ساخته و پذیرای سفارش انواع کانکس ها با کاربری های گوناگون (کانکس اداری، کانکس نگهبانی، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس مسکونی، کانکس ویلایی، کانکس فروشگاهی و …) برای استان اصفهان و شهر اصفهان باشد.

نحوه خرید و سفارش کانکس برای اصفهان

برای انتخاب و سفارش کانکس از ایران کانتین متناسب با نیاز شما، لازم است که قبل از هر اقدامی اطلاعات کلی را درباره محصول سفارشی تهیه نمایید. برای مثال کاربری آن را بدانید (این کانکس یک کانکس اداری است؟، کانکس نگهبانی است؟، کانکس سرویس بهداشتی است؟، کانکس مسکونی است؟، کانکس ویلایی است؟، کانکس فروشگاهی است؟ و …)؛ سپس ابعاد و مساحت مورد نیاز بررسی شود؛ محل استفاده و نوع خدماتی که ساختمان پیش ساخته یا کانکس ارائه می‌دهد، نیز تعیین کننده است و همچنین تهیه طراحی یا نقشه داخلی کانکس (هرچند کلی)  بسیار مؤثر خواهد بود.

برای ارتباط با واحد فروش و مشاوره کانکس ایران کانتین می توانید مستقیماً با شماره های  ۹۸۹۱۲۰۷۹۲۰۷۰+ | ۹۸۹۱۲۰۷۹۲۰۶۰+ | ۹۸۹۱۲۰۹۰۴۰۶۰+ | ۹۸۷۱۳۷۷۴۲۲۰۹+  تماس حاصل فرمایید یااز طریق واتساپ با مشاوران ما در ارتباط باشید. همکاران ما ضمن راهنمایی کامل و مشاوره در زمینه تولید و فروش کانکس و اجرای پروژه های ساختمانی پیش ساخته، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد ...

ادامه مطلب ...

کانکس اردبیل[مشاور/کارشناس فروش: 09120904060]

فارس کانکس بازدید : 547 یکشنبه 07 بهمن 1397 نظرات (0)

شرکت ابنیه پردازان شیراز با برند ایران کانتین ، اولین دارنده نشان کیفیت اروپا (گواهینامه CE) در زمینه تولید و ساخت سازه‌های پیش ساخته و گواهینامه‌های استاندارد:ISO 9001:2008  OHSAS 18001:2007 ، ISO 14001:2004 و … مفتخر است به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید و ساخت انواع کانکس در ایران (به ویژه در جنوب کشور) مجری پروژه های ساختمانی پیش ساخته و پذیرای سفارش انواع کانکس ها با کاربری های گوناگون (کانکس اداری، کانکس نگهبانی، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس مسکونی، کانکس ویلایی، کانکس فروشگاهی و …) برای استان اردبیل و شهر اردبیل باشد.

نحوه خرید و سفارش کانکس برای اردبیل

برای انتخاب و سفارش کانکس از ایران کانتین متناسب با نیاز شما، لازم است که قبل از هر اقدامی اطلاعات کلی را درباره محصول سفارشی تهیه نمایید. برای مثال کاربری آن را بدانید (این کانکس یک کانکس اداری است؟، کانکس نگهبانی است؟، کانکس سرویس بهداشتی است؟، کانکس مسکونی است؟، کانکس ویلایی است؟، کانکس فروشگاهی است؟ و …)؛ سپس ابعاد و مساحت مورد نیاز بررسی شود؛ محل استفاده و نوع خدماتی که ساختمان پیش ساخته یا کانکس ارائه می‌دهد، نیز تعیین کننده است و همچنین تهیه طراحی یا نقشه داخلی کانکس (هرچند کلی)  بسیار مؤثر خواهد بود. ...

https://irancontin.com/%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%DA%A9%D8%A7%D9%86%DA%A9%D8%B3-%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D9%84.html

فارس کانکس بازدید : 627 شنبه 06 بهمن 1397 نظرات (0)

ایران کانتین: معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از افزایش گشت‌های پلیس در ایام نوروز خبر داد و گفت: ۴۰ کانکس پلیس در محل اقامت مسافران و اماکن گردشگری استان مستقر می‌شود.

رضا امانی، معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تدابیر پلیس کرمانشاه برای نوروز ۹۸ اظهار کرد: افزایش گشت از ۲۹۴ مورد در روز به ۴۱۴ مورد یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

وی با بیان اینکه پلیس با همه توان همانند سال‌های اخیر برای تامین امنیت مسافران نوروزی تلاش می‌کند، افزود: یکی دیگر از اقدامات مهم دیگر در ایام نوروز استقرار ۴۰ کانکس پلیس در کنار محل اقامت مسافران و اماکن گردشگری است.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: به منظور تآمین امنیت هرچه بهتر مسافران نوروزی، طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین سال آینده به اجرا درمی‌آید ...

ادامه مطلب ...